уторак, 13. јануар 2015.

Cover Girl senke+korektor

     Izgleda da su za mene samo mono senke jer kada se desi da kupim pakovanje sa senkama u srodnim bojama - ja obično koristim samo jednu. Tako je i u slučaju ovog Cover Girl kompleta. Najviše mi se dopala svetla narandžasto-braon boja sa zlatnim sjajem i nju sam stalno i nanosila (što se i vidi). Pošto se radi o neupadljivoj nijansi (koja bez popravke izdrži oko 5h) mogla sam da je kombinujem kako u dnevnim, tako i u večernjim varijantama. Što se tiče korektora imam određene zamerke jer je loš za prekrivanje podočnjaka (previše ističe bore) ali je idealan za ublažavanje tamnih fleka na licu (u mom slučaju na obrazima).
     Ako se uzme u obzir da sam platila smešnu (čitaj: izuzetno nisku) cenu onda mogu da kažem da sam napravila pametnu investiciju.
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...