субота, 17. јануар 2015.

Gerovital H3 Classic krema - testiranje

     Nedavno sam dobila tester Gerovital dnevne kreme H3 Classic. O ovom brendu imam pozitivno mišljenje jer sam već koristila njegove proizvode i bila sam zadovoljna sa njima.
    Krema H3 Classic je dnevna hidratantna krema koja se zasniva na aktivnim sastojcima, među kojima su najvažniji: hijaluronska kiselina (vrši dubinsku hidrataciju kože), vitamin E (antioksidans) i anti-aging kompleks Juvinity (zaštitnik ćelija od oštećenja koji ima ulogu smanjivanja znakova starenja). 
     Tester (2ml) sam koristila dva dana i mogu da kažem da mi je koža posle nanošenja kreme bila dobro hidrirana, dok su bore (makar vizuelno) bile umanjene. O dugoročnim efektima ne mogu da govorim, ali ću verovatno u dogledno vreme (kada potrošim trenutne zalihe krema) kupiti ovu Gerovital kremu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...