среда, 21. јануар 2015.

Neem Guard Soap

     Dok mnogi vole da gledaju indijske serije, ja više volim indijske proizvode za negu. Tako sam naišla i na Neem Guard sapun (Goodcare Pharma/Kalkuta,Vivita/zdrava hrana, 75gr, 150 dinara) koji je spravljen po tradicionalnoj ajurvedskoj recepturi od ulja biljke nim, bez dodatka životinjskih masnoća. 
     Osnovu sapuna čini ulje biljke nim koje je bogato masnim kiselinama (Omega 3, Omega 6, Omega 9, palmitinska, stearinska) i gliceridima, a veliku ulogu imaju i palmino ulje, glicerin i mirisni sastojci.
    Sapun svojom nežnom penom čisti i tonira kožu, deluje antibakterijski, održava vlažnost i sprečava isušivanje kože, a deluje i na stimulaciju kolagena.
    Ja sapun upotrebljavam jednom sedmično za čišćenje kože lica i mogu da kažem da posle njega imam osećaj čiste i meke kože kojoj nije potrebna dodatna hidratacija. Naravno, moja koža je normalna, ali i osetljiva tako da sapun ne koristim češće (nemam potrebu za tim).
     PS. Ono što moram da dodam je činjenica da svaka krema koju nanesem posle čišćenja Neem Guard sapunom ima bolje delovanje na kožu (bar se meni tako čini).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...