понедељак, 5. јануар 2015.

Hedera Vita losion za čišćenje lica

     Kada sam u Viviti (prodavnici zdrave hrane) ugledala losion Hedera Vita (150ml, 220 dinara) odmah sam se zainteresovala za njega i to najviše zbog sastojaka od kojih su najvažniji: sok zelene mandarine (revitalizuje kožu sa proširenim ili začepljenim porama), ulje jojobe (protivupalno delovanje) i ekstrakti ruzmarina (antioksidant), aloe vera (antibakterijsko, hidratantno i regenerišuće delovanje) i kamilice (umirujuće delovanje). 
     Losion sam počela da koristim i mogu da kažem da je (za mene) možda prejak iako fantastično čisti kožu. Pošto mi se posle njega koža blago zacrveni ja ga upotrebljavam samo ujutro posle umivanja lica, a uveče sam zadržala Velnea kremu za čišćenje lica i Velnea tonik. Iako ne mogu da tvrdim da mi se ten nešto specijalno poboljšao, posle losiona Hedera Vita osećam da mi je koža zaista čista.
    PS. Miris losiona je pun osvežavajućih nota citrusa i veoma je prijatan.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...