недеља, 4. јануар 2015.

Rilastil Hydrotenseur hranljiva krema

     Pre izvesnog vremena sam kupila nekoliko Rilastil proizvoda, ali ih nisam sve koristila. Kremu Hydrotenseur sam upotrebila samo par puta i ostavila na stranu jer sam smatrala da je "prejaka" za korišćenje tokom toplijih dana, ali kako sada stvari stoje moraću da je aktiviram.
    U pitanju je proizvod guste teksture, pogodan za tretiranje gravitacionih bora (u apotekama, 50ml, 4.000 dinara). Iako je preporučljiv za celodnevnu negu suve kože, kao i za noćni tretman mešovite i normalne kože, ja sam kremu koristila samo kao noćni tretman, a ujutro sam se budila sa "masnim" filmom na licu. Ipak, ako se uzmu u obzir svi sastojci to ne bi trebalo da bude čudno. Naime, krema sadrži hijaluronsku kiselinu (dubinska i površinska hidratacija), vitamine E (antioksidans) i F (esencijalne masne kiseline važne za održavanje zdravih barijera lipida), lupeol (stimulisanje aktivnosti fibroplasta i uticaj na elastičnost i kompaktnost kože), CalmosensineTM SP (relaksacija mišića lica), Pisum Sativum (nega i ishrana kože) i ceramide (strukturni element koji čini zaštitnu barijeru kože).
      Na kraju samo da spomenem da je krema hipoalergena, bez parabena, dermatološki i mikrobiološki testrana. Ipak, prilikom njenog korišćenja je neophodan oprez jer ne postoji SPF pa je potrebno (ukoliko se koristi tokom dana) obezbediti zaštitu kože od štetnih sunčevih zraka. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...