уторак, 30. септембар 2014.

NYC ruž za usne

      NYC još uvek ne može da se kupi u Srbiji, ali pošto sam pre izvesnog vremena na poklon dobila ruž ovog brenda, želim da napišem par reči o njemu. 
     Što se tiče opšteg utiska, mislim da ruž po kvalitetu najviše odgovara proizvodima brenda Essence.

     Koliko mi je poznato, NYC se trenutno može nabaviti preko Interneta (Ebay - cene za ruževe se kreću u rasponu od $0,99 do $3,99), a ako imate nekog u Americi, potrebno je samo da ode do većeg supermarketa i da izabere ono što bi vam najviše odgovaralo.
    Ja sam dobila nijansu 322B Peach Ice. Istina je da se radi o boji koja je skoro neprimetna na usnama, ali pošto volim prirodniji izgled, meni to odgovara. Inače, ruž ima kremastu teksturu i hidratantan je. Što se tiče trajnosti, imam zamerku - bez popravke može da se izdrži samo dva do tri sata, ali s obzirom na cenu - moglo bi se reći da je u pitanju solidan proizvod.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...