понедељак, 15. септембар 2014.

Sapuni Le Petit Olivier

     Iako nisam neki veliki ljubitelj sapuna, iskustvo sa kremom za tuširanje Le Petit Olivier me je "nagovorilo" da kupim sapun sa limunom i verbenom (Lilly - 375 dinara za pakovanje od 2 x 100gr).
    Miris sapuna je osvežavajući i najviše me potseća na Alverde sapun sa istim mirisnim sastojcima. Ipak, za razliku od njega, proizvod Le Petit Olivier-a se mnogo duže zadržava na koži. Čak i kada sam se posle njega namazala Balea kremom sa šea buterom, miris sapuna je ostao dominantan.
     Osnova sapuna je biljnog porekla sa prirodnim ekstraktima limuna i verbene i maslinovim uljem i sadrži 95% prirodnih sastojaka, od kojih je 10% organski odgajeno.
     Ekstrakti limuna i verbene potiču iz Provanse, iz regiona Gras koji je poznat kao prestonica parfema.
     Sapun daje kremastu penu koja blago čisti kožu i koliko mogu da primetim -  ne troši se brzo. Iako bi neko rekao da osvežavajući miris više odgovara letu, čini mi se da on u ovom jesenjem ambijentu donosi dašak sunčanih dana.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...