четвртак, 18. септембар 2014.

Givenchy Long Lasting Powder Teint Miroir

     Već dugo rešavam da napišem nešto o mom starom Givenchy puderu, ali nikako to da učinim i to samo zato što sam u obilju novokupljenih mazalica zaboravila na njega.
     U pitanju je kompaktni puder koji može bez popravke da izdrži čak čitavih 8h. U njemu nema uljanih komponenti pa ga sve češće izbegavam zbog činjenice da  moja koža (sa godinama) polako postaje sve suvlja.
     Efekat pudera se najbolje vidi po dobroj pokrivenosti postojećih manjih fleka, kao i u (skoro) prirodnoj boji tena (nijansa 5).
     U bliskoj prošlosti sam više volela da mi lice bude sasvim matirano, dok mi je sada draže da postoji i nešto sjaja, pa kada koristim ovaj puder moram da nanesem i neki od "osvetljivača".  
     Jedan od činilaca za kupovinu pudera bio je i SPF 20, što mi je omogućilo da čak i u toku leta uspešno pokrijem sve nedostatke na koži.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...