четвртак, 11. септембар 2014.

Biola Hyaluron extra anti-age - krema protiv bora

   Proletos sam jednog trenutka ostala skoro bez novca, a trebala mi je dnevna krema. Išla sam po raznim parfimerijama i apotekama u Šapcu sve dok nisam naišla na proizvod za koji mi je rečeno da ima dobar kvalitet. Priznajem da mi je bilo malo čudno s obzirom na cenu (410 dinara), ali....nisam imala izbora.
     Prvo da kažem nešto o kremi koju sam kupila. U pitanju je Biola dnevna krema protiv bora (50ml), pogodna za negu svih tipova kože, sa sastavom koji ima svojstvo hidratacije i revitalizacije. Za hijaluronsku kiselinu koja je primarni sastojak poznato je da obnavlja volumen kože, smanjuje duboke bore, a one sitne - ravna. Delovanje ostalih materija je isto tako značajno, pa ulje žutog noćurka blagotvorno utiče na suvu i osetljivu kožu, maslinovo ulje sadrži vitamine A i E, polifenole i oleuropeine - antioksidante koji štite kožu od starenja, bademovo ulje hrani i neguje stariju kožu, ulje šipurka utiče na kožu poboljšavajući njen kvalitet i elastičnost, dok Omega 3-6-9- masne kiseline obnavljaju površinski zaštitni sloj kože i štite je od spoljašnjih uticaja. U suštini - krema obnavlja kožu i čuva vlagu u njoj, pa samim tim, koža izgleda glatko i podmlađeno.
     Krema ima laganu teksturu, lako se razmazuje i brzo upija. Njena najveća mana je što nema zaštitni faktor tako da sam čitavog leta preko nje morala da stavljam kremu za sunčanje (sa visokim SPF).
     Sada, kada je krema potrošena, mogu da kažem da nemam zamerke na njene efekte. Istina je mi se koža nije podmladila, ali je  zato hidratacija primetna i na zavidnom nivou, dok su bore malo (možda nedovoljno?) ublažene. Šta drugo reći osim da je za novac koji sam potrošila na kupovinu  - kvalitet više nego solidan.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...