субота, 6. септембар 2014.

Syoss šampon za dubinsku regeneraciju

     Grazia je za svoj 100-ti broj obradovala čitateljke sa poklonom - u pitanju je Syoss šampon za dubinsku regeneraciju. 
      Iako je Syoss već dugo vremena prisutan na našem tržištu do sada nisam koristila ništa od njegovih proizvoda, tako da mi je ovaj poklon jedinstvena prilika da se uverim da li kvalitet odgovara reklami.
     Šampon je osmišljen na bazi keratina koji je identičan onom koji se prirodno nalazi u kosi i koji nestaje zbog štetnih uticaja sredine, kao i zbog često pogrešnog tretiranja. U sastavu šampona se nalazi 80% više keratina nego u običnim šamponima, tako da nije čudno da on dubinski čisti kosu obnavljajući njenu strukturu, a takođe i pomaže da se čak i veoma oštećena kosa lako oblikuje. 
     Ja sam šampon koristila samo jednom i mogu da kažem da je  najvažnije to što nema negativnih efekata (svraba kože glave). Posle pranja,  kosa mi je bila mekša i lakša za oblikovanje. Ipak, kako i sam proizvođač tvrdi - pravi rezultati se mogu videti tek posle nekoliko nedelja korišćenja, tako da ostaje da sačekam i utvrdim da li je reklama zaista istinita.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...