уторак, 9. септембар 2014.

Popart bademova boja za kosu

     Slučajno sam u parfimeriji Roma u Šapcu videla novu boju za kosu Stevana Stilla. U pitanju je Popart bademova boja koja je prilagođena tipu kose našeg podneblja. Pošto je cena bila 112 dinara, a uz farbu se besplatno dobijao i odgovarajući hidrogen, rešila sam da je kupim i isprobam.
     Proizvođač tvrdi da je boja dugotrajna i da potpuno pokriva sedu kosu. Najvažniji sastojak je 100% čisto, prirodno bademovo ulje koje deluje protiv isušivanje kose tokom bojenja. Ovo ulje sadrži proteine, vitamin E i magnezijum, kao i hranljive materije koje kosu čine mekom, zdravom i sjajnijom. Ono takođe ubrzava rast kose i sprečava perut, jača kutikulu dlake i sprečava lomljenje kose, a pruža i zaštitu od UV zraka
     
    Pošto nije bilo kataloga, ja sam na osnovu slike na kutiji kupila nijansu 824 Zlatni med, a efekti boje su - meka i zdrava kosa, kao i 100% pokrivanje sedih. Istina je da nijansa nije ista kao na slici jer sam upotrebila slabiji hidrogen i to nije strašno, ali....pored bademovog ulja u boji se nalazi i neki sastojak koji mi iritira kožu glave. Nešto slično bilo je i sa Popart šamponom za bojenje kose. Naravno, ova primedba se odnosi samo na mene jer moja sestra godinama koristi Still boje za kosu i nema nikakvih zamerki na njih.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...