субота, 20. септембар 2014.

L'OCCITANE Roses des 4 Reines - Parfem gel za telo

      L'Occitane en Provence je osnovan u Francuskoj 1978.godine i bavi se proizvodnjom preparata za lice i telo, kao i mirisa za kuću. 
Dok je u Beogradu bila prodavnica ovog brenda ja sam redovno kupovala u njoj, ne samo zato što se prilikom proizvodnje koriste prirodni sastojci, već i zbog toga što mi se proizvodi zaista dopadaju. 
    Pošto svi moji bliski prijatelji znaju koliko volim mirisne "stvarčice" za prošli rođendan sam dobila i mali parfem gel za telo (7,5nl) Roses des 4 Reines (Ruže 4 kraljice) koji zbog svog praktičnog pakovanja lako može stati i u najmanju torbicu. Zanimljivo je i to što se parfem nanosi četkicom na pulsne tačke i što je potrebna zaista mala količina da bi se osetio miris.
      Parfem predstavlja kombinaciju četiri vrste ruža: ruže iz Grasa, ruže iz Maroka, ruže iz Turske i ruže iz Bugarske. Uz njih, sastojci su i bergamot, listovi ljubičice, ribizla, malina, mošus i sandalovina. Njihova kombinacija donosi prijatan, diskretan miris koji (možda) u prvi mah izgleda kao da je napravljen za starije dame, ali...kako prolazi vreme posle nanošenja parfema, sve više se stiče utisak lepršavosti (možda zbog bergamota?).
    Na sajtu L'Occitane sam pročitala legendu po kojoj je parfem dobio ime. Naime "grof od Forcalquiera je imao četiri ćerke, lepe poput njihovih najdražih ruža (ruža iz Grasa, bugarskih, turskih i marokanskih ruža), a svaka od njih se udala za kralja."
     Da li se baš zbog toga ili zbog nečeg drugog osećam kao kraljica kada stavim ovaj parfem, ne znam....ali jedno je sigurno - ako bih bila u prilici da kupim njegovo veće pakovanje, ja bih to rado učinila.
      

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...