среда, 3. септембар 2014.

Max Factor Wild Shadow pencil 2in1 - gel shadow+liner


    Novi član Wild kolekcije brenda Max Factor je gel olovka koja se može koristiti na dva načina -   kao senka i kao ajlajner.  Ja dodajem i treću mogućnost upotrebe - naime, olovka se, bar kod mene, pokazala kao fantastična za obrve koje sa njom izgledaju prirodno.
     Inače, nove Wild olovke se mogu naći u šest nijansi i trenutno su na popustu u Jasminu (cena je 587 dinara), a ja sam zbog želje za prirodnim izgledom izabrala nijansu 05 Caramel Rage.
    Na kraju, moram da dodam i jednu zamerku. Olovka je previše meka, bilo da je nanošenje senke u pitanju, bilo da se radi o  preciznoj liniji ajlajnera, pa je neophodno  prethodno je držati u frižideru.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...