уторак, 2. септембар 2014.

Dr Colić - Maska za lice sa biljnim proteinima

     Od proizvoda Dr Colića ranije sam koristila samo kremu za izbeljivanje fleka i bila sam nezadovoljna sa njom jer mi nije nimalo pomogla. Ipak, kada sam videla Colićeve maske na popustu u jednoj parfimeriji, nisam mogla da se uzdržim i kupila sam onu sa biljnim proteinima (za zatezanje lica).
     Maska predstavlja poseban tretman, kreiran sa prirodnim sastojcima koji deluju na konkretnu potrebu kože - utiče na podmlađivanje kože, pri tome stimulišući efekat zatezanja i postizanja svežeg, odmornog izgleda. Glavni sastojak su aminokiseline biljnog porekla, slične onima koje sadrži mlada koža, tako da se nanošenjem maske stimuliše obnavljanje sopstvenih proteina kože, odgovornih za podmlađeni izgled. 
     Upotreba je laka - maska se nanosi na očišćenu kožu lica i ostavi da deluje dvadesetak minuta, a nakon toga se ukloni, dok se  ostatak aktivnih sastojaka lagano umasira u kožu. 
     Iako se preporučuje nanošenje maske uveče, ja sam je koristila ujutro jer sam želela da lepo izgledam tog dana. Mogu da kažem da mi je koža  posle nje bila sveža i odmorna i možda malo zategnutija. Naravno, već sutradan efekti su nestali i zbog toga  masku  preporučujem samo za prilike kada se želi brzo  postizanje lepšeg izgleda.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...