субота, 4. октобар 2014.

Vidal Bath froam

     Italijanski brend Vidal je došao na naše tržište sa penama za kupanje (750ml - 237 dinara u Rodi). Proizvodi su dermatološki testirani i imaju pH neutralan. Obogaćeni su hranljivim sastojcima koji neguju kožu, a uz to imaju i predivan miris.
   

     Ja sam se odlučila za pene sa arganovim uljem i belim mošusom.
     Arganovo ulje u peni je organskog porekla i poznato je po svojim podmlađujućim svojstvima, a takođe doprinosi i elastičnosti kože (zbog prisustva vitamina E i Omega 3 i 6 masnih kiselina). Njegova prijatna aroma se podrazumeva.
     Pena sa neobičnim mirisom belog mošusa u svom sastavu ima i limunsku i mlečnu kiselinu koje pored ostalog pomažu i blagom pilingu i pripremi kože za dalju negu.
     Iako su u pitanju pene za kupanje, ja ih koristim i za tuširanje i mogu da kažem da mi prijaju, posebno zbog moje ljubavi prema malo jačim mirisima. Posle njih koža je meka i nežna.
     Inače,  tekstura proizvoda je kremasta i lagana, a prilikom upotrebe se stvara bogata pena. 
     Kao zaključak nameće se činjenica da je u pitanju  zadovoljstvo za malo novca.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...