понедељак, 27. октобар 2014.

Alfaparf boja za kosu

    Već dugo pokušavam da pronađem boju za kosu koja bi mi pomogla da dobijem nijansu kakvu želim, ali....tek sada, kada sam isprobala Alfaparf boju Alta Moda é Colore (9.3 Zlatna kamilica) uspela sam u tome.
   U pitanju je boja koja dubinski vezuje kristalizovane mikro pigmente u strukturu vlasi i uspešno pokriva sedu kosu, dajući pri tome postojanu boju sa mnogo sjaja.
     Zanimljiva je činjenica da i pored toga što se boja meša sa jačom koncentracijom  razvijača, kosa nije nimalo oštećena. Ipak, moram da spomenem i malu neprijatnost koju sam imala - naime, posle bojenja kose javila mi se iritacija kože glave, ali se nadam da će ovaj problem nestati posle upotrebe mojih specijalnih preparata.
     Pakovanje sadrži 60gr kreme za bojenje i 90ml razvijača, što je dovoljno za dva farbanja kraće kose.



                           Konačno - boja kakvu sam želela.
                  Frizura - Goca Marković iz salona Venera Still.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...