понедељак, 20. октобар 2014.

Rilastil Anti-Taches noćna krema za izbeljivanje kože

     Iako tokom sunčanih dana koristim kreme sa visokim SPF fleke se i dalje javljaju, tako da veći deo godine moram da  posvetim njihovom eliminisanju. Moj trenutni izbor je Rilastil Anti-Taches noćna krema za posvetljivanje i uklanjanje tamnih fleka (u apotekama, 30ml, 2.400 dinara).

    I pored toga što znam da bi trebalo da koristim sve proizvode iz jedne linije, ja često pravim kombinacije pa mi je trenutno aktuelna dnevna Decleor BB krema, dok je za noćnu negu zadužen Rilastil.
   Rilastil noćna krema za izbeljivanje kože ima zanimljiv sastav koji pokazuje da je moguće, ako ne u potpunosti eliminisati, ono bar ublažiti tamne fleke. Anti-Taches kompleks sadrži elaginsku kiselinu, arbutin i resveratol koji sprečavaju delovanje enzima tirozinaze, a to dovodi do smanjenja sinteze melanina pa koža postaje ujednačenija. U ovom kompleksu su prisutni i glutation, vitamini C i E i Epigalokatehin Galat koji imaju antioksidativno dejstvo i usporavaju proces degeneracije ćelija, kao i laktobionska i mlečna kiselina koje pomažu proces obnavljanja ćelija i koži pružaju blistavost.      
     Krema hidrira kožu i efikasno deluje na ublažavanje tamnih fleka, kao i na pojavu novih, a potrebno je da se koristi bar 60 dana u kontinuitetu (zajedno sa dnevnom kremom iz iste linije) kako bi se pokazali pravi efekti - bar tako tvrdi Rilastil.
    Ja sam pre par dana krenula sa upotrebom kreme i mogu prvo da kažem da ona ne izaziva negativne reakcije (nema iritacija), što nije ni čudno ako se uzme u obzir da je bez parabena, sa hipoalergenom formulom i dermatološki i mikrobiološki testirana. Tekstura je gusta pa sam mislila da će se krema teško razmazivati, što nije tačno. Isto tako, bila sam uverena da će ujutro kada se probudim na licu biti prisutan i masni sloj, ali....koža mi je glatka i bez sjaja kao da sam tokom noći koristila hidratantnu kremu. 
    Još je rano da pričam o nekim rezultatima, a i pitanje je koliko ću biti raspoložena da izdržim dva ili više meseci, a da ne isprobam neku novu kremu.          

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...