недеља, 19. октобар 2014.

Velnea Wash cream for normal skin

     Do sada sam se mnogo puta uverila da su i jeftini preparati za čišćenje lica dovoljno dobri za ispunjavanje svoje uloge, pa sam zato i odabrala Velnea kremasti gel za čišćenje normalne kože (Lilly - akcijska cena 259 dinara).
Najvažniji sastojci ovog gela su provitamin B5 (pospešuje regeneraciju ćelija i daje elastičnost koži), jojobino ulje (hranljivo dejstvo), ekstrakt cveta lotosa (pročišćava i sužava pore) i glicerin (hidratacija).
     Gel se upotrebljava tako što se nanosi na mokru kožu lica i blago utrlja, a zatim ispere vodom. To je dovoljno za uklanjanje svakodnevne nečistoće, pri čemu se čuvaju lipidi kože i sprečava njeno isušivanje. 
     Sasvim solidni efekti za preparat koji ima nisku cenu.
     PS. Ipak, da ne bi bilo sumnje da je reč o reklamnom tekstu, a ne o mom ličnom mišljenju, moram da spomenem činjenicu da trenutno koristim Decleor BB kremu koja ima dobru pokrivenost, kao i veću količinu pigmenta boje, tako da sam gel nije dovoljan za skidanje dnevne šminke, već u količinu potrebnu za čišćenje lica stavim i malo sode bikarbone i....moja koža je posle toga savršeno čista, a ujutro je dovoljno samo da se umijem i upotrebim tonik za čišćenje kože.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...