петак, 3. октобар 2014.

Golden Rose Ultra Volume X4 maskara

     Svi koji čitaju moj blog znaju da ne volim mnogo da se šminkam - za mene je lepši prirodni izgled sa, možda, malo sjaja na usnama.
     Do sada sam kupovala skuplje varijante maskara, ali pošto se svaka od njih brzo osuši od stajanja, odlučila sam da se od sada moja šminka bazira samo na proizvodima koji imaju solidan kvalitet, a nižu cenu. 
     Kada sam u jednoj apoteci u Šapcu videla Golden Rose maskaru (185 dinara)  prvo sam pomislila da proizvod sa takvom cenom ne može mnogo da vredi. Ipak, s obzirom da mi je u tom trenutku trebala maskara, kupila sam je.
     Posle nekog vremena  korišćenja mogu da kažem da iskustvo sa ovom Golden Rose maskarom nije nimalo loše. Istina je da je volumen možda minimalno povećan a boja na trepavicama nema intenzitet kao kod Pupinih maskara, ali....uz pomoć obične, ali praktične četkice nanosi se dovoljno boje, a trepavice ne izgledaju slepljeno. Za moje retke trenutke šminkanja, to je više nego dovoljno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...