петак, 17. октобар 2014.

Rilastil Micro krema za područje oko očiju

     Rilastil je italijanski brend medicinske kozmetike sa hipoalergenom formulom bez parabena i prodaje se isključivo u apotekama.
     Ja sam za početak izabrala kremu za oči iz linije Micro (15ml - 2.300 dinara). Iako se radi o proizvodu koji je namenjen prvim borama nastalim usled svakodnevne mimike lica, mene je isključivo interesovalo vraćanje tonusa kože, kao i delovanje kreme na podočnjake.

     Krema ima zanimljiv sastav u kome se nalaze: Micro Care kompleks (zaslužan za zaštitu kože), vitamini A (antioksidans koji stimuliše stvaranje kolagena), E (zaslužan za sprečavanje nastanka bora i isušivanje kože) i F (obnavljajuće delovanje), hijaluronska kiselina (vezivanje i zadržavanje molekula vode), nesaponifikovano ulje avokada (bogato vitaminima A, E, C, D i B - održava kožu vlažnom i glatkom) i ceramidi (vezivanje vode i održavanje jedrine i punoće kože).
     Bogatstvo sastojaka deluje protiv starenja kože, smanjuje i popunjava mikro bore, smanjuje podočnjake i daje tonus koži. Takođe, značajna je i zaštita kože od spoljnih uticaja i štetnih materija iz vazduha.
     Tekstura je kremasta, lako se nanosi i razmazuje. Iako je za pokazivanje prvih efekata potrebno da prođe najmanje mesec dana, ja sam zadovoljna zbog činjenice da su mi podočnjaci umanjeni, a sve drugo će doći vremenom.
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...