уторак, 21. октобар 2014.

Alverde sapun sa komadićima organske verbene i mirisnom notom limuna

     Od moje prošle velike kupovine u DM-u ostao mi je samo ovaj Alverde sapun (100gr, 95 dinara).
    Poznato je da je Alverde prirodna kozmetika koja u svojim proizvodima nema sintetičkih boja i mirisa, konzervansa i sastojaka na bazi mineralnih ulja. Pošto u Šapcu više nema DM-a, ja nemam ni priliku da često kupujem nešto od ovog brenda, ali kada to činim obično se opredeljujem za maske za lice i sapune.
     
     Sapun sa komadićima organske verbene koji služe za blagi piling  ima toliko nežno dejstvo da se abrazivne čestice skoro ne osećaju.
      Među sastojcima se posebno ističe glicerin koji je prirodni omekšivač kože, sa svojstvom da privlači vodu. 
      Tokom pranja ovim sapunom stvara se bogata pena, što je malo neuobičajeno sa proizvode organskog porekla.
      Kao zaključak mogu da navedem lično iskustvo: sapun ispunjava svoju svrhu - dobro čisti kožu i ostavlja je mekom, ali... ne dopada mi se to što se miris posle pranja brzo gubi.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...