уторак, 7. октобар 2014.

Klorane šampon za jačanje kose

     Šampon Klorane za jačanje kose (Lilly - 1.019 dinara) sa kininom i kompleksom B (B5, B6, B8) vitamina oživljava i jača slabu kosu. 
     Iako je osmišljen da pre svega bude podrška za  one koji imaju problem sa opadanjem kose, šampon svojim uticajem doprinosi i da kosa povrati svoju vitalnost i sjaj, pri tome joj povećavajući volumen. 
     Još jedna važna činjenica - kinin u spoju sa kofeinom potstiče mikrocirkulaciju kože glave i omogućava brži  rast kose, istovremeno sprečavajući njeno opadanje. 
     Tekstura šampona je gusta, pa je potrebna samo mala količina  za pranje kose. 
     Ja nemam problem sa opadanjem kose, niti sa njenom vitalnošću, ali me muči to što mi većina šampona izaziva iritaciju kože glave. Sa Kolorane šamponom to nije slučaj i posle njegove upotrebe osećam da mi je kosa zaista čista i lepršava, bez ikakvih propratnih reakcija. A to mnogo znači, bar meni. 


URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...