среда, 30. септембар 2015.

RoC Pro-Correct Anti-Wrinkle Rejuvenating Concentrate - testiranje

    Linija RoC Pro-Correct namenjena je korektivnoj nezi protiv bora, a koncentrat koji sam imala priliku da probam - njen je najistaknutiji član. 
   Glavni sastojci svih preparata iz linije Pro-Correct su hijaluronska kiselina koja hidrira kožu i čini je jedrom i retinol koji je odgovoran za borbu protiv bora i obnavljanje ćelija kože.
    Pošto uzorak koji sam koristila sadrži samo 3ml koncentrata ne mogu da govorim o dugotrajnim efektima, ali zato mogu da pohvalim rezultate koje sam dobila posle četvorodnevne upotrebe tokom noći (u vreme sunčanih dana, čak i sa kremama koje imaju visok SPF ne koristim ništa od preparata sa retinolom). 
    Priznajem da sam se malo plašila uticaja retinola na moju kožu jer sam imala loše iskustvo sa njim (Vichy Advanced Filer mi je izazvao iritacije i isušio mi je kožu), ali ovoga puta neprijatne reakcije su izostale i pored njegovog visokog sadržaja u koncentratu.
    Lagana tečna tekstura se brzo upija i skoro odmah po nanošenju počinje da deluje (par minuta sam osećala blago peckanje na koži), da bi sutradan, posle buđenja, koža bila meka i baršunasta. Što se tiče bora, efekti  zbog kratkotrajne upotrebe  nisu bili vidni - to nije nimalo čudno jer je za prave rezultate potrebno višemesečno korišćenje. 
   
   

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...