среда, 16. септембар 2015.

Sofi - sapun sa kozjim mlekom

    Sofi sapune sam već upotrebljavala i mogu da kažem samo reči hvale za njih. Zbog toga sam i iskoristila Lilly akciju i popust od 20% na redovnu cenu (233 dinara - akcijska cena) i kupila sapun sa kozjim mlekom. O njemu najbolje govore sastojci:
-palmino ulje (antioksidant),
-maslinovo ulje (umiruje iritacije kože),
-ulje palminih koštica (prirodni lipid),
-suncokretovo ulje (sprečava gubitak vlage u koži),
-kokosovo ulje (omekšava kožu),
-ricinusovo ulje (daje vlažnost koži),
-kakao buter (omekšava kožu),
-kakao prah (doprinosi elastičnosti kože),
-kozje mleko (vlaži i hrani kožu),
-eterično ulje anisa (jača mikrocirkulaciju kože)  i
-ekstrakt ruzmarina (antioksidant).
     Prilikom korišćenja dobija se blaga pena prijatnog mirisa (potseća me na Bronhi bombone). Za razliku od nekih drugih sapuna sa kozjim mlekom koji se posle par upotreba raspadaju, Sofi sapun nema tu osobinu (koristim ga već desetak dana i još uvek je čvrst i u jednom komadu).
     Sapun koristim za negu tela. Pored toga što je posle njega moja koža dobro očišćena, ona je i dovoljno hidrirana tako da bar sada, tokom leta, nemam mnogo potreba za dodatnom negom. Uz to, problem sa isušenom i grubom kožom na laktovima i kolenima u potpunosti se eliminisao. 
    Šta na kraju reći osim da se radi o sapunu koji pored čišćenja i nege ima i ulogu u obnavljanju oštećene kože.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...