недеља, 13. септембар 2015.

Green Pharmacy gel za tuširanje sa šea buterom i ekstraktom zelene kafe

    Green Pharmacy je poljski brend koji se kod nas može naći u DM-u. Iako sam do sada mnogo slušala o njemu, nisam imala priliku da ga isprobam, tako da poklon koji sam dobila od sestre predstavlja prvi susret.
    Gel za tuširanje (500ml) sa šea buterom (koji hidrira i hrani kožu, dajući joj pri tome elastičnost) i ekstraktom zelene kafe (antioksidantom koji umiruje suvu i osetljivu kožu) spoj je prirodnih biljnih sastojaka koji čine da koža bude ne samo dobro očišćena, već i meka, hidrirana i glatka. Uz to, gel štiti kožu zahvaljujući neutralnom pH.
    Tekstura gela je lagana i prozirne beličaste boje, dok je miris neobičan. Prilikom upotrebe stvara se bogata pena koja nežno čisti kožu i ostavlja je mekom u toj meri da i pored toga što moja suva koža skoro uvek zahteva dodatnu negu, u ovom slučaju nema nikakve potrebe za njom.
    Uz to, koža dugo posle tuširanja ima miris čistoće (moj subjektivni osećaj).
    Na kraju samo da dodam da gel ne sadrži PEG, silikone i parabene.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...