понедељак, 28. септембар 2015.

Čajevi za lepšu kožu

Mnogima od nas se dešava da rezultati nege izostaju, bez obzira na kvalitetne preparate koji se koriste, i to ne zbog neodgovarajućeg izbora. Meni se, na primer, više puta dogodilo da skupa krema koja bi trebalo da ima spektakularne efekte ima isto dejstvo kao i neka jeftina, a uz to i izaziva neprijatne promene na koži. Zbog toga sam se okrenula sporednim, alternativnim metodama i otkrila mešavinu čaja koji prosto iznutra "čisti" kožu i doprinosi njenom zdravijem izgledu - u pitanju je kombinacija koprive i nevena.
Kopriva sadrži niz vitamina i minerala, između kojih su najznačajniji B2, B5, K, C, provitamin A, kalcijum, magnezijum, fosfor, histamin, hlorofil... Takođe, kopriva ima antibakterijsko, antivirusno i protivupalno dejstvo i poznata je kao čistač krvnih sudova i pomoćno sredstvo za obnavljanje svih ćelija u organizmu.
Neven sadrži flavonoide, tanin, karotenoide... i predstavlja prirodni antioksidans prepun provitamina A, što ga čini pogodnim za negu suve kože, a takođe i efikasnim u borbi protiv gljivica (naročito kandide), kao i u stimulisanju stvaranja novih ćelija.
I neven i kopriva mnogo su poznatiji po spoljašnjoj upotrebi kada je nega kože u pitanju, dok se kao čajevi koriste za ublažavanje tegoba kao što su: anemija, stimulisanje rada organa za varenje, višak holesterola u krvi, loša cirkulacija...
Ja volim da eksperimentišem tako da sam napravila kombinaciju koprive i nevena (pola kašičice koprive i pola kašičice nevena prelije se šoljom vrele vode, ostavi 5 do 10 minuta da odstoji i procedi) i pre mesec dana počela sam svakog jutra da pijem ovaj čaj. 
U prvo vreme nisam primetila nikakve efekte, ali su nedugo potom rezultati počeli da bivaju vidni - moja koža je postala mnogo čistija (nema više sitnih bubuljica koje su me nervirale), sjajna i izgleda zaista zdravo. Pri tome, nisam pravila nikakvu promenu kada su u pitanju preparati za negu koje koristim. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...