петак, 18. септембар 2015.

Da li je limun pravo rešenje za izbeljivanje kože lica?

     Pošto će no make-up trend i dalje biti aktuelan, mora se na vreme posvetiti pažnja postizanju besprekornog tena, bez vidljivih nepravilnosti.
    U poslednjih par dana dosta slušam priče o delotvornosti limunovog soka kada je u pitanju izbeljivanje tamnih fleka na koži, ali... da li je on zaista dobar?
    Činjenica je da direktno nanošenje limunovog soka na lice  može da se pokaže kao loš potez jer limunska kiselina, iako pozitivna prilikom izbeljivanja tamnih fleka, oslobađanja pora od masnoće, regeneracije kože i uklanjanja sitnih bora, zna da izazove i iritacije u toku blagog skidanja površinskog sloja kože.
    U stvari, sok od limuna, bogat vitaminima C i E,  dobar je kao sastojak DIY sredstava za čišćenje i negu lica, ali u slučaju da se koristi nerazblažen, može biti na licu najviše 30 minuta, a potom mora da se ispere mlakom vodom, kako se ne bi dobili kontraefekti upotrebe.
    Zbog toga, iako mi je kao i mnogima od vas, potrebno uklanjanje manjih fleka na licu (posledica sunčevih zraka) ja se i pored naklonosti prirodnim sredstvima, obraćam za pomoć 
MonoDerma mono-dozama sa vitaminom C i suncokretovim uljem - ovaj preparat osim izbeljivanja fleka, vraća tonus koži, povećava njenu elastičnost, a takođe i ublažava sitne bore. 
    Možda će neko moj stav o limunovom soku okarakterisati kao bezvezan, ali....što se mene tiče, sigurnost prilikom nege lica je na prvom mestu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...