петак, 25. септембар 2015.

Kappus sapuni Pink Rose i Violet Lilac

     Nemačkih Kappus sapuna još uvek nema u Srbiji, tako da sam poklon koji sam dobila od jedne prijateljice iskoristila da isprobam kakvi su, a takođe i da napišem par reči o njima.


    U pitanju su transparenti sapuni bogati glicerinom za mekoću kože i kokosovim uljem koje ne samo što hidrira kožu, već ima i antimikrobni i antibakterijski uticaj na nju.




    Već tokom prvih proba oba sapuna - i Pink Rose koji ima blagi miris ruže, kao i Violet Lilac koji ima mirisnu notu lavande - bila sam oduševljena.



    Tokom korišćenja sapuni daju nežnu bogatu penu koja blago čisti kožu, a uz to i prijatno miriše. 
    Nažalost, iako sam sastav sapuna (glicerin i kokosovo ulje) obećava da će koža posle pranja biti meka i hidrirana, meni je (pošto imam suvu kožu) bila neophodna i dodatna nega. Ako se to izuzme, nemam nikakvih drugih zamerki (ni na kvalitet, ni na efekte upotrebe). 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...