петак, 6. фебруар 2015.

Syoss Glossing shine-seal treatment

     Syoss Glossing tretman za blistavu kosu (Roda, 250ml, akcijska cena 360 dinara) je još jedan od proizvoda koje sam kupila jer su....na akciji. I pored toga što me šampon iz linije Glossing nije mnogo oduševio, mogu da kažem da je tretman nešto što zaista vredi probati. 
     Pro-Cellium keratin je jedan od glavnih sastojaka koji zaglađuju površinu vlasi i pružaju joj zaštitu, dajući pri tome blistav izgled. 
    Tretman je guste teksture i za postizanje pravih efekata potrebna je samo mala količina. Koristi se tako što se posle pranja nanese na mokru kosu, dobro se umasira i ispere posle dva minuta. Pošto ja imam osetljivu kožu glave tretman sam nanosila samo na vrhove kose, a delovanje sam produžila na pet minuta. 
     Posle sušenja kose rezultati su bili primetni - vlasi su izgledale mnogo sjajnije, čvršće i naravno - kosa je bila lakša za oblikovanje. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...