уторак, 3. фебруар 2015.

Afrodita šampon Kamilica&Lipa za osetljivu kosu i vlasište


     Posle neprijatnosti koje sam imala sa nekim šamponima morala sam da pronađem nešto s čim bi, pre svega, uspela da smanjim iritaciju kože glave. Pronašla sam Afrodita šampon za osetljivu kosu i vlasište (Roda, 1 litar, 220 dinara) i od tada ga povremeno koristim (u slučajevima kada preteram sa sredstvima koja sadrže iritirajuće supstance). 
     O ovom šamponu najbolje govori to što on ne sadrži parabene, parafine i silikone, a ako uz to uzmemo u obzir da su glavni sastojci kamilica (daje mekoću kosi) i lipa (umiruje kožu glave), onda je više nego sigurno da je iritacija nemoguća. 
     Tekstura šampona nije gusta i on tokom pranja kose ne stvara mnogo pene. I pored toga kosa je dobro očišćena od prljavštine dok na koži glave nema nikakvih iritacija. Šampon je toliko blag da se može upotrebljavati svakodnevno. Ipak, ja ga koristim samo povremeno kako bih eliminisala neprijatnosti koje mi izazivaju druga sredstva za negu kose.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...