понедељак, 2. фебруар 2015.

Syoss Glossing shine-seal shampoo

     Syoss Glossing šampon za dugotrajan i intenzivan sjaj sam kupila zbog akcijske cene na koju sam naišla (Roda, 500ml, 344 dinara). Iako moja kosa nije beživotna smatrala sam da ću korišćenjem šampona uspeti da joj dodam malo sjaja.
     Šampon ima prijatan miris, guste je teksture i nije ga potrebno mnogo utrošiti kako bi se kosa dobro oprala. U svom sastavu ima Pro-Cellium keratin koji štiti, jača i zaglađuje strukturu kose i učvršćuje je tokom pranja. Pošto sam isprobala šampon uverila sam se da je to tačno - kosa mi je posle njega bila zaista sjajna i izgledala glatko, ali....u sastavu šampona postoji supstanca koja mi izaziva iritaciju kože glave tako da sumnjam da ću nastaviti sa njegovim korišćenjem. Žao mi je...

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...