четвртак, 19. фебруар 2015.

Рецепты бабушки Агафьи - losion za čišćenje kože

     Ovih dana se mnogo priča o ruskoj kozmetici koja se može kupiti u Srbiji. Nažalost, kod nas u Šapcu su prisutni samo proizvodi koji se prodaju pod imenom "Рецепты бабушки Агафьи". U pitanju je brend koji koristi biljne sirovine dobijene iz ekološki prihvatljivih sibirskih regiona i koji je sertifikovan od italijanskog instituta za životnu sredinu ICEA na kome je potvrđeno da se u svim preparatima nalazi čak 98% biljnih supstanci bez prisustva parabena i silikona.
     Losion za čišćenje starije kože "Aktivno podmlađivanje" (za one preko 50 godina) je bio moj izbor (u apotekama, 150ml, 369 dinara) najviše zbog sastava za koji smatram da mi odgovara, a sastojci koji su me privukli su sibirski ženšen koji potstiče imunološke funkcije, vrši detoksikaciju i poboljšava iskorišćenost kiseonika u ćelijama kože, sophora japonica (japanski bagrem) - antioksidans i ružina vodica koja ima omekšavajuće, antialergijsko i  antiinflamatorno dejstvo.  
     Iako je preparat losion on ima gustu teksturu mleka. Prijatnog je mirisa u kome se najviše oseća ružina vodica. 
   Mada u uputstvu piše da je dovoljna samo mala količina za čišćenje lica ja sam prvi put uzela količinu koju obično uzimam kada čistim lice sa kremom ili penom i....posle toga je moja koža bila zaista čista, ali i neprijatno zategnuta. Tek kada sam potom nanela kremu na lice, osećaj neprijatnosti se izgubio.
     Ako zanemarim prvi pokušaj čišćenja lica sa losionom, tokom vremena sam se navikla na njega i pronašla pravu meru  za upotrebu. 
   PS. Koža je toliko dobro očišćena nakon losiona da nije potrebno naknadno upotrebiti nikakav tonik.                             

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...