четвртак, 12. фебруар 2015.

Botanica hidratantna krema sa kolagenom i uljem cveta divlje ljubičice

     Botanica kremu sa kolagenom sam kupila još prošle godine čisto da je isprobam pošto je cena bila zaista niska i...već posle par dana korišćenja sam utvrdila da se bez obzira na navedeni sastav u kome se nalaze kolagen zadužen za vraćanje vlažnosti i elastičnosti kože, kao i ulje cveta divlje ljubičice koje umiruje kožu, radi o preparatu koji ima samo blagu hidratantnu ulogu. Zbog toga sam i prestala da koristim ovu kremu za negu lica, ali sam je zadržala kako bih hidrirala vrat i dekolte. 
     Krema je lagane teksture, lako se razmazuje i brzo upija.  
     Na kraju moram da napomenem da i pored toga što se radi o proizvodu koji je isključivo namenjen hidriranju kože, samo mlađe osobe bi mogle da kremu koriste u tu svrhu, a što se tiče starijih - kupovina predstavlja mali, ali nepotreban trošak.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...