уторак, 30. децембар 2014.

Schwarzkopf GLISS Ultimate Repair - instant hairtherapy

     Ja pripadam osobama za koje je najvažnije da im kosa bude dobro ošišana, a frizura....može da bude i neobavezna, bez nekog posebnog feniranja. Naravno, za to je potrebno da kosa bude zdrava, a da bi se to postiglo moraju se upotrebiti i dodatna sredstva za dovođenje kose u red.
     Jedno od takvih sredstava je i GLISS Ultimate Repair - tretman sa tečnim keratinom za oštećenu i suvu kosu koji smanjuje lomljivost kose i zaglađuje vlasi (Lilly, 119 dinara). Iako u uputstvu stoji da se koristi posle pranja i da se na kosi drži samo jedan minut, ja smatram da je to nedovoljno (bar je tako bilo u mom slučaju). Ja obično ovaj tretman ostavljam na kosi i do pola sata i posle toga ne samo da nemam nikakvih problema sa oštećenim vlasima, već moja kosa ima i zdrav sjaj i negovan izgled.
     Iako je preporučljivo da se tretman koristi dva do tri puta nedeljno, on je posebno poželjan pre nekih važnih trenutaka u kojima treba da izgledamo i lepo i negovano, a pošto je sutra novogodišnji doček ne bi bilo loše da ga upotrebimo i tako doprinesemo zdravom izgledu kose. Bar ću ja to uraditi....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...