уторак, 23. децембар 2014.

NUXE Nuxuriance - linija protiv starenja kože / testiranje


     Nuxe linija Nuxuriance je bogata sastojcima koji blagotvorno utiču na kožu oštećenu hormonalnim starenjem, a od njih su najznačajniji: semenke araukarije (daju energiju koži i vraćaju joj čvrstinu), ćelije biljke bakau (učvršćuju kožu i smanjuju pojavu pigmentacijskih mrlja) i koren biljke maca (pomaže tenu da povrati prirodni sjaj).
    Ja sam dobila testere za sve preparate iz linije Nuxuriance . Nažalost, svaki od njih ima samo 2ml, tako da mogu da govorim isključivo o kratkoročnim efektima (testere sam koristila tri dana) - posledice upotrebe su: karakteristična smanjena otečenost lica, kao i podočnjaka i glatka i (čini se) zategnuta koža. Ipak, za tako kratko vreme nije bilo vidljivog efekata na moje marionetske bore koje mi predstavljaju i najveći problem, ali....o tome bi se i moglo govoriti tek posle dugotrajne upotrebe.


     Dnevna krema protiv starenja kože pojačava nežnost i mekoću kože oslabljene hormonalnim promenama. Lagane je teksture i sadrži pšenični šećer koji ima hidrirajuće svojstvo. Redovnom upotrebom učvršćuje i obnavlja kožu.

       Noćna krema protiv starenja kože sprečava pojavu pigmentacijskih mrlja i koži vraća strukturu i volumen. Prirodni kofein otklanja otečenost lica, pa je ono ujutro opuštenije, dok je koža primetno zategnutija.
     Intenzivni serum protiv starenja kože je bogat hijaluronskom kiselinom prirodnog porekla i ne sadrži parabene. Redovnom upotrebom ovog seruma koža se učvršćuje i obnavlja.
      Krema protiv starenja kože oko očiju i usana deluje protiv dubokih bora, tamnih podočnjaka, opuštanja kože i otečenosti. Bogate je teksture pa je dovoljna samo mala količina za negu. Sadrži tetrapeptid Dermican koji utiče na umanjenje dubokih bora. Za ovu kremu mogu da kažem da je moj favorit jer sam primetila da mi je posle njene upotrebe (i to samo za tri dana) koža oko očiju postala zategnutija. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...