субота, 20. децембар 2014.

Mamma&Baby / Baby Soft Cream - krema za bebe (a može i....univerzalna krema)

     Kada sam pisala o nezi kože vrata spomenula sam Baby Soft Cream (150ml) jer najviše odgovara mojim potrebama, a nema visoku cenu. Danas ću opširnije pisati o ovoj (univerzalnoj) kremi jer sada, tokom hladnijih dana, ona može da bude dobar lek za kožu. 
     Iako su kreme za bebe malo jačeg (masnijeg) sastava, ovde to nije slučaj. Tekstura je mnogo laganija, pa posle razmazivanja nema nikakvih problema oko upijanja. Uz to, u sastavu kreme se nalaze maslinovo ulje (sadrži proteine, minerale i vitamine i korisno je kod upale kože i akni), bademovo ulje (sadrži vitamine A, D, E i B i pomaže kod ekcema i suve kože) i alantoin (glača kožu i stimuliše stvaranje novih ćelija), tako da nije nimalo čudno što su povoljni efekti primetni i na starijoj koži. 
     Takođe, krema ne sadrži parabene i mineralna ulja, dermatološki je testirana i pogodna za osetljivu kožu beba.
     Iako trenutno koristim Decleor liniju za izbeljivanje kože, povremeno mi se dešava da zbog hladnog vremena primetim iritacije, kao i isušivanje kože i.... tada na scenu stupa Baby Soft krema. Dovoljno je da je nekoliko večeri nanesem na lice pre spavanja i već posle par dana koža izgleda oporavljeno. Isto tako, krema može da pokaže svoju delotvornost kod nege kože ruku i da im vrati izgubljenu mekoću i nežnost.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...