среда, 3. децембар 2014.

PQ Age Piling - moje iskustvo

     Već dugo vremena razmišljam da odem na neki od malo jačih pilinga, ali mi je bilo teško da zbog toga idem u Beograd ili Novi Sad. Obradovala sam se kada sam čula da se od skoro i u Šapcu mogu odraditi svi tretmani koji efikasno deluju na kvalitet kože, kao i na vraćanje njenog tonusa. 
    Pažnju mi je privukao PQ Age piling ali, moram priznati, malo sam se i plašila od njega jer je u pitanju hemijski piling koji sadrži 34% TCA (trihlorsirćetna kiselina), kao i Kojic Acid (kojic kiselina). Na sreću, Dr Slavica Urošević Kulezić iz ordinacije AntiAging 3D objasnila mi je da ovaj piling ne "radi" površinski, već deluje dubinski stimulišući fibroplaste, odgovorne za stvaranje kolagena i elastina. Zbog toga je on i delotvoran kao tretman za podmlađivanje kože, kao i za revitalizaciju lica, vrata i dekoltea, a povoljno deluje i na kožu sa aknama i ožiljcima od njih. Takođe, PQ piling ima efekte kod eliminacije fleka na koži, a može se raditi i prilikom tretiranja strija na telu. Broj pilinga zavisi od tipa i oštećenja kože - nekom je potreban samo jedan tretman, dok se kod nekog mora odraditi više njih, kako bi se postigli maksimalni efekti.
    PQ Age piling je bezbolan i mogu ga koristiti i osobe koje imaju osetljivu kožu, a radi se čitave godine (čak i u letnjem periodu). Tokom tretmana se na lice nanosi gel sa kiselinom (proizvođač je Promoitalia Group Spa) koji se potom umasira u kožu, da bi se posle par minuta neutralisao sa vodom. Posle pilinga koža je čvršća, svetlija i zategnutija (bar je tako bilo u mom slučaju), ali se pravi efekti vide tek posle par dana. 
    Naravno, piling se ne radi kod osoba čija je koža iritirana, kod osoba koje imaju ekcem, herpes ili neku od autoimunih bolesti, a zabranjen je i u periodu trudnoće i dojenja, kao i u slučajevima kada su na koži rađene hirurške intervencije u poslednjih 6 meseci.

Pre pilinga
   





Posle pilinga

Posle pilinga







Posle pilinga



   PS. Kada sam pitala Dr Slavicu zašto se ne ugleda na neke kolege koji daju silan novac na reklame, odgovorila mi je: Moji pacijenti su moji hodajući reklamni bilbordi. Njene reči mogu i ja da potvrdim jer kada se pogledam u ogledalo vidim da je ona zaista u pravu. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...