субота, 27. децембар 2014.

Borogal K krema

     Borogal K pripada kremama koje su već dugo prisutne, ali su i dalje nekako neprimetne. Ova krema je namenjena za negu kože lica, kao i ruku, ali je ja oduvek upotrebljavam samo za ruke. 
     Sastav kreme (100ml) najbolje govori o njoj - u 1gr kreme nalazi se 0,015gr borne kiseline (antiseptik namenjen za ublažavanje zapaljenja kože) i 0,018gr ekstrakta kamilice (protivupalno delovanje). 
    Krema ima gustu teksturu i malo teže se razmazuje. Njen miris je sličan medicinskim kremama i ne dopada mi se. 
    Ja Borogal K upotrebljavam samo za negu kože ruku i mogu da potvrdim izjavu proizvođača da krema smiruje upalu i crvenilo na koži, nadoknađuje izgubljenu vlagu i obezbeđuje potrebnu masnoću. A da li je krema pogodna i za kožu lica - ne znam. Ono što mi najviše smeta je činjenica da ne postoji SPF (i pored toga što smo trenutno u hladnijem periodu godine smatram da je potrebna i zaštita od sunčevih zraka) tako da ne želim da rizikujem.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...