недеља, 14. децембар 2014.

Dior Diorshow Mascara

     Pre nego što počnem da pišem o ovoj Diorovoj maskari moram da napomenem da se ne radi o klasičnoj maskari, već o bazi koja ima ulogu povećavanja gustine i dužine trepavica i to uz pomoć ekskluzivnog aktivnog sastojka Lash MaximizerTM koji između ostalog sadrži i hijaluronsku kiselinu.
    Ono što mi se posebno dopada je velika četkica sa kojom se baza dobro nanosi. 
    Iako je namenjena postavljanju pripremnog sloja za nanošenje maskare u boji, baza može i da se upotrebljava samostalno. Bar sam ja to par puta učinila - sa njom su trepavice bele i izgledaju malo čudno, ali moram priznati, bila sam u centru pažnje i izazivala komentare....
     Inače, kada se baza koristi pre maskare u boji ona vidno poboljšava stanje trepavica i krajnji rezultat je spektakularan.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...