недеља, 7. децембар 2014.

Margaret Astor Anti Stress &Lift make up

     Anti Stres&Lift tečni puder br.201 Margaret Astor sam dobila iz Austrije, od drugarice koja zna koliko volim kozmetiku. U pitanju je proizvod koji uz svoju osnovnu funkciju (prekrivanje nesavršenosti na koži) ima i podmlađujuću ulogu.
     Najvažniji sastojci su: V-Liftox koji učvršćuje kožu i bori se protiv prvih znakova starenja i Elastofirm koji koži vraća elastičnost. 
     Puder je namenjen svim tipovima kože, ima laganu (retku) teksturu i lako se razmazuje na koži. Ono što mi se posebno dopada je njegov prirodan izgled na licu. Uz to, puder ima i zaštitni SPF 20 što ga čini idealnim (bar za mene). 
    Već sam potrošila četvrtinu bočice pudera (30ml) i mogu da kažem da mi je koža po njegovom nanošenju svetlija i blistavija. Tvrdnju proizvođača o podmlađujućem efektu ne želim da komentarišem, ali smatram da je pozitivno i to što se puder ne uvlači u bore, već ih lagano prekriva.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...