понедељак, 8. децембар 2014.

Nivea Hair Care Diamond gloss Wax



     Nivea vosak za kosu je meni omiljeno sredstvo za "kroćenje" neposlušne kose. Iako sam ga više upotrebljavala u vreme kada sam imala kratku kosu i sada se često dešava da se ulepšavam uz njegovu pomoć. 
      Moram spomenuti da i pored toga što je tekstura voska gusta, čini mi se da je on lakši za korišćenje od nekih sličnih proizvoda. O sjaju koji kosa ima uz vosak ne treba ni govoriti. On se podrazumeva.



     Ukoliko je neko u nedoumici da li je vosak za kosu odgovarajući za njega, neka samo pogleda ovu fotografiju En Hatavej i utvrdi kako je malo potrebno da bi frizura bila uredna i naravno, lepa. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...