уторак, 9. децембар 2014.

Novo! AlfaParf L'Oro del Marocco conditioner

    Zlato Maroka je nova AlfaParf linija koja sadrži šampon, balzam i ulje za kosu. Namenjena je svim tipovima kose, a posebno je pogodna za suvu i oštećenu.
   Ja sam kupila balzam (Roda, 300ml, 330 dinara) jer mi je on tada bio najpotrebniji. U pitanju je proizvod koji u svojoj osnovi ima arganovo ulje. O ovom ulju se mnogo priča, ali ću i pored toga reći par reči o njemu - arganovo ulje se proizvodi u Maroku gde ga nazivaju tečnim zlatom. Ono predstavlja bogat izvor minerala, vitamina (veliki procenat vitamina A i E) i aktivnih supstanci. Ulje takođe sadrži i Omega 6 masne kiseline, kao i esencijalne masne kiseline (oko 15% palmitinske kiseline, 45% oleinske kiseline i oko 30% linolne kiseline).
     Balzam je nežne teksture i karakterističnog mirisa. Upotrebljava se nakon pranja kose šamponom tako što se nanese na kosu i ostavi tri do pet minuta, a zatim se spere. Efekti su hidrirana, negovana i sjajna kosa. 
     Ja sam balzam upotrebila par puta i mogu da kažem da sam zadovoljna, ne samo zbog zdravog izgleda kose, već i zbog činjenice da nemam nikakve iritacije kože glave.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...