уторак, 30. децембар 2014.

Essence Stay with me - longlasting lipgloss

     Grazia nas je ponovo obradovala sa Essence poklonima. Iako je najčešći poklon lak za nokte, ja sam uspela (posle duge potrage) da kupim časopis uz koga je išao sjaj za usne. 
    Sjaj iz linije Stay with me je i ranije poklanjan. Ipak, pošto se ovoga puta radi o verziji sa intenzivnijom bojom, ja sam rešila da napišem nešto o ovoj inovaciji.
    Radi se o proizvodu koji ima malo više pigmenta nego stara varijanta, tako da je na usnama i primetniji. Osim toga, dopada mi se što nema lepljivosti posle nanošenja. Ipak, kada je reč o dugotrajnosti...ne mogu da se pohvalim efektima. Bez popravke sjaj može da izdrži najviše 3h na usnama i to pod uslovom da u međuvremenu ne pijete i ne jedete ništa.
    Šta na kraju reći osim da je u pitanju sasvim solidna dnevna varijanta koju i pored tvrdnje proizvođača o dugotrajnosti, treba češće popravljati. 
    PS. Nijansa 07 Kiss Kiss Kiss je toliko lepa (crvena) da na usnama izgleda spektakularno. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...