петак, 19. децембар 2014.

Nuxe Huile Prodigieuse - testiranje

     Po mišljenju mnogih blogera i to ne samo kod nas, suvo Nuxe ulje je jedinstven proizvod kojim se mogu negovati koža lica, koža tela, kao i kosa. U pitanju je formula čiji sadržaj čini 6 biljnih ulja koja blagotvorno deluju na kožu i kosu. Svako od njih ima svoju ulogu: ulje lešnika omogućava bolju hidrataciju, ulje makadamije omekšava kožu i čini je glatkom, ulje slatkog badema hrani suvu kožu, ulje kantariona sprečava prevremeno starenje kože, kao i njeno isušivanje, ulje kamelije hrani i štiti kožu, a ulje boraga deluje protiv bora. Uz njih se nalazi i vitamin E - poznati antioksidant koji štiti kožu od slobodnih radikala i oštećenja ćelija.

     Ja sam imala priliku da koristim samo tester ovog ulja (4ml) tako da ne mogu da pričam o dugoročnim efektima, ali...na koži lica (umesto večernje nege) ulje u prvi mah izgleda previše masno, da bi se već posle par trenutaka potpuno upilo, dok su efekti nakon jutarnjeg buđenja: glatka i meka koža. Kada se radi o nezi kose, ja sam ulje upotrebila posle pranja i to na malo prosušenu kosu. Nanela sam samo par kapi da bi se  kosa potom lakše oblikovala i bila svilenkasta i sjajna. Čula sam čak da neki ovo Nuxe ulje upotrebljavaju umesto kupke, ali dok ne budem došla u posed pakovanja od 100ml neću biti u prilici da to isprobam.
     Na kraju želim da spomenem da ulje ne sadrži konzervanse, kao ni silikone.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...