уторак, 18. новембар 2014.

Rimel sjaj za usne Volume booster

    Danas, dok sam pregledala moju skromnu šminku, videla sam da mi  je omiljeni Rimel sjaj za usne skoro istrošen.
   U pitanju je sjaj koji sam dobila kao poklon za rođendan prošle godine. Pošto mu je boja neutralna jedno vreme sam ga skoro svaki dan nanosila, a onda...zaboravila.
   Iako Rimel naglašava da sjaj pomaže da se dobije veći volumen usana, ne znam šta da kažem na to. Istina je da se među sastojcima nalaze hijaluron i kolagen, ali....možda sama činjenica da su usne maksimalno hidrirane pomaže da one izgledaju veće. 
    Takođe, moram da spomenem da se na početku, posle nanošenja, oseća mala reakcija u vidu blagog peckanja. 
    Aplikator je zanimljiv - u vidu je male četkice sa kojom se postiže preciznost pri nanošenju. Sem toga, miris sjaja je prijatan i što je još važnije, nema osećaja lepljivosti na usnama. 
    Baš zbog svega navedenog žao mi je što ovog Rimelovog sjaja za usne nema više u našim parfimerijama (bar u Šapcu), ali u budućnosti...ko zna...sve je moguće.
    
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...