субота, 22. новембар 2014.

Rilastil Progression krema za predeo oko očiju

    Rilastil je liniju Progression namenio za tretiranje i zaštitu delova lica koji pokazuju najizraženije znake starenja. 
   Činjenica je da su bore koje nastaju nakon pedesete godine  povezane sa opuštanjem kože i zahtevaju posebnu negu - ove bore su duboke i nastaju štetnim dejstvom smanjenog lučenja hormona i sporog obnavljanja ćelija, kao i dejstvom ultravioletnog zračenja.
   Ja sam prvo kupila Progression kremu za predeo oko očiju, ali sam posle par dana korišćenja utvrdila da mi je "preteška" za dnevnu upotrebu, tako da je koristim uglavnom za večernju negu, dok je tokom dana aktuelna Micro krema (Rilastil).
    Istina je da je tekstura kreme lagana i da nema nikakvih problema oko razmazivanja, ali....ma koliko malu količinu nanela, vizuelno se stiče utisak da je oko očiju previše kreme. Čak mi se i sada dešava da ujutro izgledam kao da sam par trenutaka ranije nanela kremu i nisam je dobro razmazala. Ipak...ako tokom dana koža izgleda odmorno i sa manje uočljivim borama, ne želim da stavljam nikakve zamerke.
    Inače, krema je hipoalergena i bez parabena, dermatološki i mikrobiološki testirana i samim tim, bezbedna je za upotrebu. 
    Među sastojcima kreme se izdvajaju ceramidi (strukturni elementi koji čine zaštitnu barijeru kože i čijim gubitkom dolazi do starenja), vitamini E (ovlaživač i omekšivač kože) i F (dubinska ishrana), peptidi (povećavanje elastičnosti i stimulacija proizvodnje kolagena), flavonoidi (fitoestrogeno dejstvo) i hijaluronska kiselina (dubinska i površinska hidratacija).
    Kao zaključak mogu samo da dodam da bez obzira na kvalitet kreme, treba uzeti u obzir da je ona prvenstveno namenjena za osobe preko pedeset godina i to one sa dubokim borama, tako da se ne preporučuje mlađim osobama. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...