субота, 1. новембар 2014.

Fresh sapuni

    Danas sam rešila da napišem nešto o sapunima za pranje ruku pošto smatram da su zapostavljeni ne samo u blogovima, već i u reklamama.  
       Isprobala sam mnoge skupe sapune i....sa nekima sam bila oduševljena, a sa nekima nisam.
     U Rodi sam naišla na Fresh sapune (100gr, 35 dinara) za koje mogu da kažem da su solidni. U svom sastavu imaju palmino ulje koje sadrži visok procenat karotena koji je potreban za normalno funkcionisanje kože. Palmino ulje sadrži i vitamin E koji ima sposobnost vezivanja vode u površinskim slojevima kože, kao i regenerišuće delovanje. 
      Sapun prilikom upotrebe stvara bogatu penu dok temeljno čisti kožu, pri tome ne doprinoseći njenom isušivanju. 
     Fresh sapuni se proizvode u nekoliko mirisnih nota. Mogu se koristiti i za telo, ali ja ih isključivo upotrebljavam za pranje ruku.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...