четвртак, 27. новембар 2014.

Parfem L de Lolita - Lolita Lempicka

    L de Lolita je parfem francuskog brenda Lolita Lempicka koji je osnovala Josiane Pividal.
   Iako se radi o parfemu koji je osmišljen još 2006.godine, za mene je on uvek aktuelan jer pripada najlepšim parfemima koje sam do sada isprobala.
   L de Lolita ima gurmanske note - gorku pomorandžu, vanilu i cimet, kao i bergamot, mošus i sandalovinu. Dugotrajan je (do 6 sati) i malo intenzivniji (što mi se dopada). 
   Ja sam parfem potrošila još prošle godine, ali mi je bilo teško da bacim njegovu neobičnu i lepu bočicu. U šabačkim parfimerijama ga trenutno nema i mogu samo da se nadam da ću ga pronaći u Beogradu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...