недеља, 23. новембар 2014.

Clarins Mousse Exquise Auto-Bronzante SPF 15

  Često mi se dešava da kupim neki proizvod zato što u određenom trenutku smatram da mi je neophodan, da bih kratko vreme posle toga uvidela da sam napravila nepotrebni trošak. Tako sam i pretprošle godine nabavila penu za postizanje osunčanog tena, a letos sam utvrdila da joj je istekao rok upotrebe.
    Moje loše iskustvo sa solarijumom me sprečava da ponekad dodam malo boje mom bledom tenu, a sunčanje izbegavam zbog fotostarenja kože - zato se i uglavnom opredeljujem za veštački taman ten (naravno, kada ga poželim, a to je zaista retko).
    Clarins Mousse Exquise Auto-Bronzante nije uopšte loš proizvod iako sam ga ja koristila samo par puta. U pitanju je pena koja se brzo otapa na koži hidrirajući je pri tome, a uz to ima i lep voćni miris. Među sastojcima se izdvajaju ulje šljive (doprinosi hidrataciji), ekstrakt aloe vera (omekšava kožu), vitamin E (antioksidans), ekstrakt šafrana (stimuliše sintezu melanina), DHA-érythrulose (sastojak za samopotamnjivanje) i Sucre de racine de konjac (omogućava penastoj teksturi da se lako topi na koži).
   Upotreba pene je laka - potrebno je samo ravnomerno je naneti (izbegavajući kosu i obrve) i potom dobro oprati ruke. Dobijena boja tena je prirodna, a ne kao kod nekih drugih proizvoda koji daju narandžasti ton. 
    Dodatna prednost je i SPF 15 koji istina nije visok, ali je dovoljan za blago prolećno ili jesenje sunce. 
     Na kraju moram da kažem da mi je sada žao što nisam više koristila ovu penu za samopotamnjivanje, ali....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...