петак, 14. новембар 2014.

Rilastil Aqua hidratantna krema

    Rilastil Aqua krema (u apotekama, 50ml, 2.600 dinara) namenjena je hidrataciji, važnoj za postizanje svežeg i zdravog izgleda kože.
      Krema se proizvodi u dve verzije: Légère (za normalnu/mešovitu kožu) i Optimale (za normalnu/suvu kožu.
    Ja sam izabrala Légère kremu jer smatram da mi ona više odgovara. U sastavu kreme nalazi se hijaluronska kiselina velike molekulske mase (zadržavanje vode u površinskom sloju kože), hijaluronska kiselina male molekulske mase (hidratacija dubljih slojeva kože), SK Influx®V (patentirani sistem ceramida sa obnavljajućim dejstvom) i ulje noćurka bogato Omega 6 masnim kiselinama (vraća elastičnost koži i doprinosi njenoj blistavosti).
      Tekstura kreme je lagana tako da se ona brzo upija dajući osećaj mekoće kože. Pošto je bez parabena, dermatološki i mikrobiološki testirana, sa hipoalergenom formulom, ne izaziva nikakve neprijatne reakcije, ali....velika mana (po mom mišljenju) je to što krema ne sadrži SPF faktor. 
     Činjenica je da krema predstavlja dobru podlogu za šminku i da sa samo malo pudera može da učini pravo čudo za kožu lica koja potom izgleda savršeno, ali...ja više volim prirodni izgled tako da sam ovu kremu počela upotrebljavati za noćnu negu i ujutro... moja koža izgleda blistavo, a taj utisak se zadržava i preko dana, bez obzira koju sam kremu stavila na lice. 
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...